یک فیلترشکن سریع است که خدمات رایگان ارائه می دهد. نیازی به پیکربندی ندارید، فقط کافیست روی یک دکمه کلیک کنید، می توانید به صورت ایمن و ناشناس به اینترنت دسترسی داشته باشید.
 Secure VPN اتصال اینترنت شما را رمزگذاری می‌کند تا اشخاص ثالث نتوانند فعالیت آنلاین شما را ردیابی کنند و این امر باعث می‌شود که امنیت آن بیشتر از یک پروکسی معمولی باشد و امنیت اینترنت شما را افزایش دهد، به‌ویژه زمانی که از Wi-Fi رایگان عمومی استفاده می‌کنید.
Secure VPN یک شبکه جهانی از آمریکا، اروپا و آسیا ساخته‌ایم و به زودی به کشورهای بیشتری گسترش خواهد یافت. استفاده از اکثر سرورها رایگان است، می توانید روی پرچم کلیک کنید و هر زمان که بخواهید سرور را تغییر دهید.
یک VPN امن  اتصال اینترنت شما را رمزگذاری می کند، از ردیابی فعالیت آنلاین شما توسط اشخاص ثالث جلوگیری می کند، آن را از یک پروکسی معمولی ایمن تر می کند و امنیت اینترنت شما را افزایش می دهد، به خصوص در هنگام استفاده از WiFi عمومی رایگان شما انجام می دهید
دسترسی به وب سایت‌های فیلتر شده:
تمام ترافیک اینترنت خود را از طریق یک شبکه مجازی امن و بدون سانسور با استفاده از Secure VPN هدایت کنید. با استفاده از این VPN از داده ها و هویت خود در هنگام مرور اینترنت محافظت خواهید کرد.
سرعت بالا و بدون نیاز به تنظیمات:   
Secure VPN یک فیلترشکن بسیار سریع است که خدمات VPN رایگان را ارائه می دهد. در vpn امن شما نیازی به تنظیمات ندارید، فقط کافیست روی دکمه ای کلیک کنید تا متصل شوید.
رمزگذاری داده ها:
Secure VPN اتصال اینترنت شما را رمزگذاری می‌کند تا اشخاص ثالث نتوانند فعالیت آنلاین شما را ردیابی کنند و این امر باعث می‌شود که امنیت آن بیشتر از یک پروکسی معمولی باشد و امنیت اینترنت شما را افزایش دهد.



ایجاد تونل خصوصی:
برنامه secure vpn یک تونل خصوصی ایجاد می کند تا اشخاص ثالث و دولت ها نتوانند ISP(ارائه دهنده خدمات اینترنتی) شما و فعالیت هایتان را نظارت کنند. یک VPN امن می تواند شما را از انواع تهدیداتی که بر علیه حریم خصوصی است، محافظت کند. بدون اتصال به VPN، هر بار که از یک وب سایت بازدید یا یک برنامه آنلاین را باز کنید، می توان فعالیت آنلاین شما را ردیابی کرد.
پنهان کردن اطلاعات کاربران:
اتصال به secure vpn ترافیک داده های آنلاین شما را پنهان می کند و از شما در برابر غریبه ها محافظت می کند. هر کسی که به شبکه دسترسی داشته باشد و بخواهد آن را ببیند، می‌تواند به داده‌های رمزگذاری نشده دست یابد. با یک VPN امن، هکرها و مجرمان سایبری نمی توانند این داده ها را رمزگشایی کنند.
دسترسی به هر وب سایتی از هر کجای دنیا:
برای رفع انسداد وب سایتی های مسدود شده با Secure VPN  هر کجا که هستید، محدودیت‌های جغرافیایی را دور بزنید و به سایت‌هایی که توسط دولت، مدرسه یا هر ارگان دیگری مسدود یا سانسور شده‌اند، دسترسی داشته یابید. از فایروال برای رفع انسداد فیس بوک، یوتیوب و دور زدن محدودیت های VOIP اجتناب کنید.  Secure VPN  همه این وب سایت ها را با برنامه VPN رایگان خود از حالت انسداد خارج می کند.
از داده‌های شما در برابر هکرها محافظت میکند:
زمانی که به یک‌ Wi-Fi عمومی‌ متصل می¬شوید، هکر ها می‌توانند به نام، رمز عبور و اطلاعات شخصی شما دسترسی یابند. Secure VPN داده‌های شما را رمزگذاری می‌کند و هنگام اتصال به یک Wi-Fiناامن ، امنیت بالایی را برای بهترین محافظت در اختیار شما قرار می دهد.






به صورت ناشناس در اینترنت بگردید:
به صورت ناشناس در وب مرور و جستجو کنید. از ردیابی شدن توسط ISP(ارائه دهنده خدمات اینترنتی) خود جلوگیری کنید. secure vpn آدرس IP شما را تغییر می دهد تا هویت آنلاین شما ناشناس بماند و فعالیت اینترنتی شما برای همه غیرقابل دسترسی باشد.

ویژگی‌های secure vpn:
•    امن؛
•    سرعت بالا؛
•    رمزگذاری داده ها؛
•    ناشناس ماندن در اینترنت؛
•    بدون نیاز به پیکربندی؛
•    دسترسی نامحدود به وب ‌سایت‌های مسدود شده؛
•    حافظت از داده ها هنگام استفاده از Wi-Fi عمومی.

الزامات و اطلاعات تکمیلی:
•    سیستم عامل مورد نیاز: اندروید 5.0 و بالاتر؛
•    پرداخت درون برنامه ای.
متاسفانه لینک دانلود به دستور ستاد ساماندهی حذف شده است

تصاویر

دانلود برنامه

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.